Home › Czego nie musisz spożywać podczas odchudzania

22Apr 2017

Czego nie musisz spożywać podczas odchudzania

Odchudzanie, inaczej redukcja masy ciała, zazwyczaj skupia się na wykorzystywaniu restrykcyjnych planów żywieniowych. Większość z nich zawiera w sobie skrupulatnie rozpisany jadłospis. Nie wspomina jednakże o dwóch istotnych produktach - wodzie oraz błonniku. Woda, jako źródło życia, przydatna jest nam do prawidłowego funkcjonowania. Z lekcji anatomii człowieka każdy najpewniej pamięta, że człowiek składa się z wody w ponad 70%. Odwodnienie organizmu ludzkiego może przyczynić się do licznych kłopotów zdrowotnych a uczucie pragnienia to jedynie jeden z wielu objawów, jaki może zaświadczać o takim stanie rzeczy. Postać nie prowadząca nasilonego (jeśli chodzi o aktywność) trybu życia ma spożywać na dzień od 1,5 do nawet 2 litrów wody na dzień. Wszyscy, którzy trenują znacznie więcej. W żadnej diecie nie wypada ograniczać spożycia płynów. Wręcz przeciwnie - im znacznie więcej, tym poprawniej. Również błonnik jest nam konieczny do życia. Wolno go odszukać w naturalnych produktach i w suplementach diety.

Jest to substancja, której organizm nie wchłania, jakkolwiek równolegle to naturalnie ona odpowiada za regulację procesów trawiennych. Zażycie stosownej ilości błonnika na dobę warunkuje regularność wypróżnień, niwelację uczucia pełności, gazów i kłopotliwych wzdęć. Badacze dowiedli także, że brak błonnika może mieć oddziaływanie na powstawanie żylaków odbytniczych! Jak widać niezależnie od stosowanej diety, lub to redukcyjnej czy oczyszczającej, w każdej z nich powinna odkryć się woda oraz omawiany już dobrotliwy błonnik..
Dalsze informacje na stronie: tanie tabletki odchudzajace

Zobacz:
Kup kasę fiskalną
Co warto wiedzieć do rozwodzie
Podzespoły samochodowe